25.6.2015

Pöytä koreana










Ooh, mä olen aivan sanoista tyhjennetty, kolmessa vuorossa keitetty, aikataulujen piiskaama, ja sateen.

Saanko mä vain laittaa teille ihan näin vain pari kuvaa, Herra Kameran Ruokavastaavan laittamasta juhannuspöydästä, vöyräistä syreeninoksista sekä kesäkuun piheimmästä vieraasta, ilta-auringosta? Ja mennä nukkumaan? Ymmärrättehän, että tälläkin vähällä yritän sanoa teille, että välitän, olen vielä olemassa, ja palaan.

<3

Nuo hiiligrillillä kärvennetyt sipulit, ai että.

6 kommenttia:

  1. Kuvat riittävät ihan hyvin. Ne ovat ihania. Kiitos!

    VastaaPoista
  2. Kuvat tekevät tehtävänsä. <3

    VastaaPoista
  3. Hyvä, kun piisaa kiirettä! Ja me koetetaan täällä muistaa, että hyvää kannattaa odottaa, jos blogi päivittyy vähän harvakseltaan...Ihan kohtalaisesti näyttäis ruokavastaava selvinneen juhannuksesta :)!

    Belgian Lempi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä täältä vielä nousen! :) Ja kyllä, ruokavastaava on asialleen omistautunut!

      Poista

"Talk to me Harry Winston, tell me all about it!"