2.10.2012

Nudgen herkkuhyllyillä





No niin, tässä vielä lisätietoa Yrjönkadun Nudgen eko-herkuista, enkä nyt tällä kertaa puhu ruoasta.

L'Atélier des Délices on ranskalainen luonnonkosmetiikkasarja. Sain kokeiluun Jeunesse Plus-sarjan seerumia, ja taputtelin sen kasvoilleni ennen yöunia. Harmittelin, ettei Herra Kamera ollut nuuhkimassa minua, sillä seerumi tuoksui NIIN hyvältä, mutta sen sijaan ilahdutin (lue: raivostutin) tyttäriäni säntäilemällä hotellihuoneessa ja kiljumalla "haistakaa mun naamaa, haistakaa mun naamaa!" Ja todentotta, olin aamulla hehkeä kuin pieni seireeni. Tosin yhdeksän tunnin yöunillakin saattoi olla osuutta asiaan.

Pulppu ja Pulina ostivat macarons-leivosten tuoksuisen Purmat-sarjan kasvovoiteen. Minäkin kokeilin sitä, mutta minulle - joka haluan sekä hehkua, kiiltää, että mielellään loistaa pimeässä - se oli liian mattaa. Teinit kyllä tykkäsivät.

Lisäksi valitsimme hartaasti ja ajan kanssa kynsilakkaa, sillä annoin luvan vain yhteen. Kure Bazaar'in myrkyttömät kynsilakat ovat niin ekologisia kuin kynsilakan on mahdollista olla, ja silti väreissä löytyy, kuten myös peittävyydessä, pidossa ja kiillossa. 85 % lakan ainesosista on luonnontuotteita. Ostoskoriin valikoitui Fabulous, todellinen pinkkien pinkki.

Honoré des Prés'n ekotuoksuista testasin kahta itselleni uutta; Sexy Angelic'ia, joka sisältää mm. marsipaania Provencesta ja pyöristyy iholla pehmeäksi ja samettiseksi, sekä Honoré's Trip-nimistä appelsiinien, mandariinien, sitruunoiden ja pippurin energiapommia. Vaikea valinta! Pisteitä myös hauskoista pakkauksista.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

"Talk to me Harry Winston, tell me all about it!"